2009. augusztus 8., szombat

Szárazon

Az idei nyaram nem a vitorlázásról szól. Első számú programszervezőm ez a kis huncut leányzó lett:


Dorka

Időközben világos lett számomra, hogy a gyerkőc és a vitorlás hajó egymást kölcsönösen kizáró móka, így szomorú szívvel, de meg kellet válnom Billabong-tól. Hét év óta először vitorlás - de nem vitorlázás - nélkül maradtam.

Érdekes pszichiátria kisérlet alanya vagyok: kiváncsian várom, mennyi ideig bírom ki új hajó nélkül. Mindenesetre a feleségemet megkértem, ha hallja, hogy egy vitorlás felől érdeklődnék telefonon, akkor azonnal, nekifutásból rúgja ki a kezemből a telefonkagylót. Tegnap a modellboltot már sikerült megúsznom, se autót, se hajót nem vettem, pedig erős izgalmi állapotba kerültem egy nagyon csábító Robbe vitorlás modelltől...

Legközelebbi vízreszállás: jövő héten három napos Duna evezős túra. Nyaralás és egyéb mókák miatt a YSIII bajnokság is kimarad, de a félsziget kerülőn már a Lucifer fedélzetén szeretnék lenni.