2007. július 3., kedd

Hétvégi vitorlázás

Szombat reggel csalódva láttam az esőcseppeket a siófoki webkamera képén. Az OMSZ radarképek aztán végleg meggyőztek: ne a Balaton felé induljunk. Végül egy nagyon jó kis kirándulást tettünk Nagy-Hideg-hegyre. Este még elmentünk egy kerti buliba is. Ennyit a szárazföldi eseményekről.
Vasárnap a legtökéletesebb vitorlázó idő fogadott bennünket Füreden. Kellemes erejű, nyugati szélben vágtattunk Füred és félsziget déli csücske között. GPS log alapján átlagsebességünk 10km/h volt :-)
Sajnos megint elbambultam és nem csináltam fényképeket... :(
Viszont este kicsit kiakadtam: 4 óra vitorlázása ára:
- Hajnali kelés buli után
- 2 óra vezetés lefelé
- kb. 2 óra szarakodás a kikötöben (na jó, ebből egyet sörözéssel töltök :-)
- egész nap két szendvicset ettem csak, mert nem volt időn rendes ebédre
- 3 óra vezetés hazafelé, ebből egy óra Budapesten