2007. március 25., vasárnap

Bevásárlás

Készülök a tavaszi hajósegg vakarásra. Még a múlt héten vettem egy excenter csiszolót. Edu javasolta, majd őt is fogom szidni, ha nem válik be :-) Tegnap megvettem az idei algagátló adagot. Csekély 52000 Ft-ot hagytam a boltban 7 festékes bödönért cserébe:
  • 2x Aquastop
  • Epoxy primer
  • Fehér deckfesték
  • 2x jófajta algagátló
  • Adag epoxy
Az olasz Velencéről elnevezett festékcsaládot választottam, egyszerűen azért, mert pár hete a boltban kezembe nyomták a prospektusát, amiben mindegyik termék részletes, közérthető használati javaslata és utasítása megtalálható. Tavaly egy másik boltban egy holland algagátlót választottam, de a boltos azt sem tudta megmondani, hogy egy vagy két
rétegben kell felkenni, és a bödönön lévő leírás is teljesen használhatattlan volt.
A Maintaining your boat című mű részletesen kitér olyan haszontalan információkra is,
mint a száradási idő, szükséges rétegek száma, átfestési idő, stb.